Jak

Jak umieszczać wpisy na stronie PSP

wpisy
  1. Po zalogowaniu się wybierz Wpisy/Dodaj nowy.
  2. Wpisz tytuł wpisu.
  3. Wpisz treść. Jeżeli wklejasz tekst z Worda, użyj ikonki W (druga linijka edytora). Po napisaniu całego tekstu ustaw znacznik Czytaj więcej (na obrazku zaznaczony zieloną strzałką), najlepiej po około 2-3 zdaniach, które są wprowadzeniem do artykułu. Jeśli dodajesz obrazki do tekstu, dodaj je po znaczniku Czytaj więcej.
  4. Wybierz kategorię wpisu (kategoria Aktualności ustawia się automatycznie, nie trzeba jej zaznaczać).
  5. Ważne – dodaj wypis artykułu: 2-3 zdania podsumowujące treść artykułu (mogą to być skopiowane 2-3 zdania wstępu). Wypis to jest to, co się pojawia na stronie głównej.
  6. Ustaw ikonę wpisu, czyli obrazek, który się pojawi obok wstępu do artykułu na stronie głównej i przy spisie artykułów. Obrazek musi być w poziomie, nie ważne, jakie proporcje (zostanie przycięty automatycznie). Można dodać swój obrazek (nie za duży) lub wybrać z Mediów. Uwaga! Dodając obrazki lub inne pliki do mediów należy zwrócić uwagę, żeby w ich nazwach nie było polskich znaków.
  7. Kliknij opublikuj.

Wejdź na stronę i zobacz, jak wygląda artykuł: czy wypis nie jest za długi/krótki, czy obrazek jest ok itp.

  • email: psp@psp.org.pl

    Polskie Stowarzyszenie Paralotniowe
    ul. Nad Wisłą 4A, 04-987 Warszawa

    NIP 527 251 23 14
    REGON 140534339
    KRS 0000236118