Jak umieszczać wpisy na stronie PSP

- Po zalogowaniu się wybierz Wpisy/Dodaj nowy.
- Wpisz tytuł wpisu.
- Wpisz treść. Jeżeli wklejasz tekst z Worda, użyj ikonki W (druga linijka edytora). Po napisaniu całego tekstu ustaw znacznik Czytaj więcej (na obrazku zaznaczony zieloną strzałką), najlepiej po około 2-3 zdaniach, które są wprowadzeniem do artykułu. Jeśli dodajesz obrazki do tekstu, dodaj je po znaczniku Czytaj więcej.
- Wybierz kategorię wpisu (kategoria Aktualności ustawia się automatycznie, nie trzeba jej zaznaczać).
- Ważne – dodaj wypis artykułu: 2-3 zdania podsumowujące treść artykułu (mogą to być skopiowane 2-3 zdania wstępu). Wypis to jest to, co się pojawia na stronie głównej.
- Ustaw ikonę wpisu, czyli obrazek, który się pojawi obok wstępu do artykułu na stronie głównej i przy spisie artykułów. Obrazek musi być w poziomie, nie ważne, jakie proporcje (zostanie przycięty automatycznie). Można dodać swój obrazek (nie za duży) lub wybrać z Mediów. Uwaga! Dodając obrazki lub inne pliki do mediów należy zwrócić uwagę, żeby w ich nazwach nie było polskich znaków.
- Kliknij opublikuj.
Wejdź na stronę i zobacz, jak wygląda artykuł: czy wypis nie jest za długi/krótki, czy obrazek jest ok itp.