System ten umożliwia:
- Wypełnienie elektronicznej deklaracji członkowskiej Polskiego Stowarzyszenia Paralotniowego.
- Odnowienie członkostwa w PSP.
- Zakupienie najatrakcyjniejszego ubezpieczenia paralotniowego na rynku (OC, KL, NNW) oraz uzyskania możliwości błyskawicznego wydrukowania certyfikatu do polisy bez względu na godzinę i lokalizację w jakiej znajduje się nasz członek.
Koniec z wysyłaniem certyfikatów do polisy pocztą tradycyjną!
Login do systemu: http://zefir.psp.org.pl
W roku 2020 przeszliśmy na całkowicie nowy system ZEFIR – będący w pełni zgodny z RODO i nowymi potrzebami Stowarzyszenia.
System jest już w pełni zintegrowany z płatnościami ONLINE, co oznacza że zostaniecie przekierowani bezpośrednio na stronę płatności swojego banku. Nie trzeba będzie czekać na maila ani na odhaczenie składki czy polisy. Po prawidłowo dokonanej płatności będzie można od razu pobrać certyfikat do polisy.
Za zrealizowane płatności za pośrednictwem operatora płatności pobieramy prowizję w wysokości 1,5% (jest to koszt operatora).
Dotychczasowi użytkownicy proszeni są o kliknięcie przycisku „przypomnij hasło” i wpisanie swojego adresu email. Nowe hasło zostanie wysłane na podany adres.
UWAGA: w nowym systemie jako LOGIN wpisujemy adres email, podany przy rejestracji. Gdyby hasło nie przychodziło dłużej niż przez minutę od momentu jego wysłania, to proszę o zerknięcie do zakładki spam na swojej poczcie.
UWAGA: w nowym systemie jako LOGIN wpisujemy adres email, podany przy rejestracji.
Po zalogowaniu do systemu, prosimy każdego użytkowania o uzupełnienie/wypełnienie wszystkich pól w zakładce dane kontaktowe. Prosimy o wpisanie poprawnego adresu oraz zachowanie dużych i małych
liter (ma to znaczenie przy wysyłaniu korespondencji papierowej do naszych członków)
W dalszej kolejności prosimy o zadeklarowanie opłacenia składki członkowskiej. Zadeklarowanie opłaty składki, odblokuje wszystkie dalsze funkcje systemu dostępnego tylko dla naszych członków.
Zapraszamy do korzystania z systemu!