Zgłaszanie drużyn na PMP 2016

Zgodnie z Regulaminem przyznawania tytułów Paralotniowych Mistrzostw Polski 2016, prosimy o zgłaszanie składów drużyn do Komisji Lotniowej i Paralotniowej. Zasady klasyfikacji drużynowej zostały niezmienione od zeszłego roku i wszystkie są opisane w ww. regulaminie.

Kluby pragnące rywalizować o tytuł DMP muszą się zarejestrować w KLiP poprzez przesłanie zgłoszenia zawierającego nazwę i listę pilotów – członków klubu – chcących brać udział w rywalizacji na adres e-mail: komisja.paralotnie@gmail.com do dnia 15 maja 2016 r.

W zgłoszeniu można podać wszystkich pilotów, którzy mogą reprezentować klub, natomiast ostateczny 5-osobowy skład musi zostać podany podczas rejestracji w biurze zawodów 22 maja. Każdy klub może wystawić maksymalnie dwa 5-osobowe składy.

Karolina Kocięcka

Członek zarządu PSP. Zajmuje się częścią sportową – organizuje m.in. Paralotniowe Mistrzostwa Polski oraz niektóre edycje PLP. Prowadzi dział bezpieczeństwa, gdzie zbierane są dane dot. zdarzeń niebezpiecznych. Jest głównym administratorem strony PSP.

  • email: psp@psp.org.pl

    Polskie Stowarzyszenie Paralotniowe
    ul. Nad Wisłą 4A, 04-987 Warszawa

    NIP 527 251 23 14
    REGON 140534339
    KRS 0000236118